Ozlemceylann bende de aynj durum oldu doktorun yazdığı bir krem vardı onu kullandım. Bir de ara sıra pansuman yaptım. Bebek pamukları var ya kare şeklinde ona batikon döktüm sildim. Sonra pamuğu ıslatıp sildim. Sonra kuru pamukla iyice kuruladım. Sonrs dikiş yanlarındaki o oturduğum da acıyan yerlere krem sürdüm. İlk zamanlar günde 2 kere sonra 1 kere yapın geçiyor zamanla. Bir de bol bol su tüketin. Benim epidural normal doğumdu içte dışta çok dikişim vardı bir de bel ağrım çoktu. Bol su beni iyileştirdi. Çünkü ilaçları düzenli kullanmadım bebekle ilgilenmekten.