Merhabalar arkadaslar aynı durumu yaşayan anneler var mı nasıl bir yol izliyorsunuz.kizim 5 yaşında ve dogdu doğalı gaz kabiz kolik Bi bebekti.smdi hala devam eden kabızlığı var 3,4 güne bir büyük tualete çıkıyor ve taş gibi kakası çocuk yapmak istemiyor. Acıyor diyor herseyi denedim kabızlığa iyi gelen herseyi bizimkisi kroniklesen bir durum. Smdi artk kreşe gidicek kakasını yapmamak için sıkıyor kendini her seferinde.camasirina izi çıkıyor o kadar yoruldum ki size anlatamam 2 buçuk yaşından beri hala kakalı kilot yıkıyorum.nasıl başedicem lütfen yardımcı olun