Elfyrn ay bugün annemle bunu konuştuk. Benimde 70 gün oldu 40 çıktıktan sonra başladı saçma bir şekilde. Resmen yanıyor içi iğne batar gibi sızı giriyor. Üşüttüm veya enfeksiyon desem koku ve koyu renk yok. Anlamadım . Bir doktora gözükmek lazım sanırım