9 aylık olduk son 1 haftadır asla uyumuyor aksam. 9 en gec 9.30 da yatardı ama yok 9 da baslıyorum uyutmaya calısmaya bu gün bi uyudu yarım saat sonra ağladı uyandı . Resmen bizle oturuyor saat 12-1 anca uyuyor oda yatakta ortamızda bize dokunarak falan geciyor öu bu kalıcı bişeymi yasayan oldu mu