alinams canım benimde öyle bende 28 ağustosta sezeryan oldum, sezeryan öncesi azıcık ödem vardı sezeryandan sonra şiödi diz kapağımdan aşağı ayak parmaklarıöa kadar davul gibi doktor 20/25 güne iner dedi dün baktım diz kapağımdan bileğime inmiş ama bilek ve ayak kısmı hala davul gibi inşallah gecicek sabretmek lazım