Merhaba kızlar. Oğlum 10 gün sonra 1 yaşında olacak. Anne sütü alıyor Ek gıdaya bir türlü alışmadı 6. Aydan beri hep zar zor yediriyordum ama hep çok az yiyordu bi kaşık fazla versem hep kustu. Şimdi 2-3 haftadır iyice
Kesti herşeyi asla ağzını açmıyo kaşık görünce sinirlenip ağlıyo.çalışıyorum işe emzirip gidiyorum ben gelene kadar bişey yemiyor aç aç duruyor napıcağımı şaşırdım acıkmaması imkansız cidden kafayı yicem