_meliha_1206 ürün olarak önerim yok benim de çok dokuluyordu, hicbirsey kullanmadım bir süre sonra normal düzenine döndü, dogum yapan cogu kadının saçı dökülür . Sonra tekrar normale döner, niye çünkü hamilelikte hormonlar şunlar bunlar derken normalde dökülecek olan saclarimizda dökülmez, dogum yaptıktan sonra ise o dökülmeyen saçlarımız dökülmeye başlayınca bize cok geliyor, lafın kısası doğumdan sonra olan saç dökülmesi herkesin yaşadığı bir problem ve vücut buna programlanmış. Çok özel bi sağlık sorunu yoksa örnek tiroit vitamin eksikliği vs, vücut zaten kendi kendini bi süre sonra tamir etmeye programlı olduğunu düşünüyorum