Merhabalar bebeğim henüz dört günlük sık sık emzirmeye çalışıyorum sezeryan olduğum ıcın sütüm hemen gelmedi ve bugün kontrolde bebeğimin sarılık değeri hafif yüksek çıktı bende o yüzden sık sık emzırıyorum doktor bebeğimin emme refleksi gidene kadar süt ve mama verebileceğimi söyledi bende o yüzden o buralara kadar anne sütü veriyorum bazen az geldiğinde mamayla destekliyorum çocuğa ne zaman süt versem 5 dk sonra kakasını yapıyor bazen sulu ve çok yapıyor normal mi acaba yaşayan varsa yazarsanız sevınırım