Canım benşmki de uzayan sarılıktı 3 aylık olanaa kadar devam etti iki kez hastanede yattık. Herkesin dediği gibi çocuğa şekerli su ışık altında yatırma vs gib işeyler yapma ben yaptım pişman oldum çocuğun vücuduna boşuna şeker girdi tek yapman gerekn emzirmek bebek kilo almaya başlayınca bi an da düzeliyo sen sadece emzirmeye devam et inşaAllah en kısa zamanda düzelir