Bebişimiz an itibarıyla 3 aylık, yaklaşık 2.5 aylıkken çok güzel uyku düzeni oturmuştu. Son zamanlarda akşam uykusuna neredeyse 23 de yatıyor, bir türlü uyumuyor, ağlamıyorda, oyun oynuyor. Duş aldırsak bile aynı, uykuya direniyor resmen. Uyku eğitimi için çok erken olduğunu düşünüyorum. Var mıdır öneriniz, yada benzer şeyler yaşayanlar