Cns15 Ayrılık kaygısı yaşaması için bir tramva yaşamasına gerek yok annesi. Bebekler bunu yine de yaşıyor. Bu da bir süreç en kıza zamanda geçecek inşallah. Ben bunun için şöyle bir yapmıştım. Bebeği anneme verip 5 dk da olsa yan odaya geçiyordum. Geleceğim deyip öpüyordum. Sonra geri geliyordum bak geldim buradayım diyorum. Böyle böyle benim yok olmadığımı gidersem geri geleceğimi anladı. Artık o kadar yapışık değiliz.