TazeAnneeeeee devlet Hastanesi’nde mi peki mehtap hanım, ondan memnun musunuz, çünkü biz Akhisarlı değiliz tam bilmiyoruz hangi doktor iyidir, peki mama olarak ne kullanıyorsunuz bebeğiniz aldı mı alerji mamasını, biz aptamili beğenemedik bugün evolvia deneyeceğiz, İzmir’de ki doktorunuzun adı neydi bir de 😊