TazeAnneeeeee Gunesaryamom Yapılır biz bugün gittik alerji ilacı kullanmasaydık yapacaktı doktorumuz Eylül 22 gibi gideceğiz inşallah o zaman yapacakmış
Yigitanesi TazeAnneeeeee evet ilk aydan beri vardı çocuk doktoru olabilir dedi süt ürünleri kes dedi .iyi yol alabilmek için profesör e gittim alerji uzmanı yani.kan testi yapti ilk mamasını falan değiştirdi.onumuzdeki ay deri testi yapicak bittii bitmedi mi diye
berennurseli @Gunesaryamom evet yapılıyor bize 1 aylıkken kandan yapmıslardı ordan cıkmıstı alerjimiz ama vücudunda ki egzamalar geçmeyince baska doktora gittik 3. Ayda su an devam ettigim doktorda deri testi yapmıstı ordan da süt ve yumurta alerjisi cıkmıstı, gecmeyen egzamaların sebebi ise uyuz olmuştuk o yüzden geçmemiş😂😂
TazeAnneeeeee berennurseli Uyuz bu bebeklerde nereden geliyor anlamıyorum bizde olmuşuz kıyafetten geçmiş kendimiz yıkıyoruz ütülüyoruz her şeyini ama fotoğraf çekiminde kıyafet giymişti doktorumuz kesinlikle oradan dedi
Yigitanesi TazeAnneeeeee bende İzmir’de yaptırdım testini.manisada oturuyorum .hangi prof a gittiniz acaba?
TazeAnneeeeee Yigitanesi İzmir Konakda Prof. Dr. Mete Akısü’ya gittik ama alerji testimiz 60. Gün olacak o zaman gideceğiz alerji ilaçı kullandığımız için yapmadı Siz kime gittiniz
kucukprenses Yigitanesi merhaba bizde Akhisar da oturuyoruz, alerji olma ihtimaline karşı kendi çocuk doktorumuz bizi şehir Hastanesi’ne yönlendirdi, siz şehir Hastanesi’ne gitmiş miydiniz yoksa direkt İzmir’deki doktora mı gittiniz
berennurseli @TazeAnneeeeee bize büyük ihtimalle doğum yaptığım hastaneden gelmişti 😔 allahım bir daha yaşatmasın zor günlerdi 😔😔😔
TazeAnneeeeee berennurseli Doktor bana da öyle dedi ama daha sonra İzmir deki doktorumuz iyi huylu uyuz olduğunu bir hafta da geçeceğini ve yıkanmamış kıyafetten olduğunu söyledi direk aklımıza geldi çekim yaptrmıştık orada kıyafetlerden giymişti oradan gelmiş maalesef
TazeAnneeeeee Yigitanesi Evet çok ilgili ve iyi bir doktor bana da kuzenim önerdi çok memnunlar bende memnun kaldım tavsiye ederim dediğiniz gibi bölümüde tam bize göre
Fatmaa00 Yigitanesi ya merhaba bizde sabah hastaneye gideceğiz şüphemiz var ama biz 4 ayligiz belirtileri neler acaba ve teste nasıl bakılıyor alerji için
Yigitanesi Fatmaa00 sürekli hiriltisi vardı.vucudunda döküntü egzama tarzı şeyler vardı.asiri huysuzdu hala daha çok sakin diyemem .gittgimzde kan testi yaptı alerji doktoru orda hemen çıktı zatn .daha sonra diyet yapman gerekiyor belli süre sonra tekrar çağırıyor deri testi yapıp bitti mi yoksa hala devam mı takip ediyor
Yigitanesi kucukprenses şehir hastanesi maddi yönden evet uygun ama ilgi sıfır .kendi kliniğine gittim ben ordan baktı.
TazeAnneeeeee kucukprenses Bizde Akhisar da oturuyoruz direk İzmir de Prof Dr a gittik bizede 22 eylülde alerji testi yapıcak, Akhisar daki doktorumuz sadece kaka tahlili yaptı oradan anladı süt alerjisi olduğunu ama ayrıntılı test yapılması gerekirmiş böyle durumlarda bakalım ne çıkacak
kucukprenses Yigitanesi gerçekten mi tahmin etmiştik aslında ama bir sormak istedim, izmirdeki doktorunuza sizi biri mi yönlendirdi, siz mi araştırdınız? Ve İzmir’deki doktorunuzdan memnun musunuz? Ne kadar ücreti acaba kusura bakmayın çok sordum ama 😊
Yigitanesi kucukprenses bizim çocuk doktorumuz önerdi.tum yapılması gerekenleri yaptım normal hipp kulaniyordum bilmediğim icin onu değiştirdi daha sonra duşta kullanacağım şampuan ve vücudu için nemlendiren sabun .deterjanı falan hepsini söyledi söylediği herşeyde uygun fiyatlı yararlı şeyler daha sonra izmir’deki prof.testi yapmak için gönderdi .prof ta çok biliyor ama aşırı yoğun her şehirden gelenleri var koşuyor resmen .ilk gittigim gibi prof neler yaptı onu soylim kısaca kan testi yaptı.alerjiler çıkınca hemen Aptamil alerji maması verdi.bestiron damla kullanmamı söyledi ocean D3 de zatn ben kullanıyordm yediklerime dikkat etmemi daha sonra gitmemi söyledi ben dahaki gidişimde üniversiteue yanına gideyim dedim ama asla aynı degildi çocuğu muayene bile etmedi burda böyleyim malesef dedi .alerji testi de iki ay sonra verdiler yapamadim yani daha.o kadr uzun süredir diyet yapıyorum ki çok yoruldum kendim de bebeğim de çok kilo verdik .yavs yavs kendim açma karari aldım dualarınıza talibim
Yigitanesi kucukprenses en önemlisi her gün duş aldırıp nemlendirici kremini sürmek.ben la Roche posay lipikar baume kullanıyorum doktorumun tavsiyesiyle süper bırsey.birz olsn yardımcı olabildiysem ne mutlu başka öğrenmek istediğin birşey olursa bildiğim kadarıyla söylerim .
Yigitanesi kucukprenses birz uzun oldu gibi ama aklıma gelmişken soylim benim bebeğim verilen alerji mamasını hiç sevmedi içmedi.prof içine vanilya şurubu veya pekmez koymami söyledi denedim ama yine içmedi belki kilo kaybi da ondan da oldu