Kızlar bir bilen Allah aşkına aydınlatsın beni :(
Geçen akşam acile gitmiştik gece uyurken durup dururken kanamamız oluyordu 3.gece akşamı acilde aldık soluğu kbb varmış hastanede baktı içine sıyrık var karıştırmış olabilir, bu havalarda (Ankara havası) çok oluyor ,sıcaklar vs dedi :( bana nazal nem ve teramicin verdi kullanıyordum o esnada olmadı kanama tatile gittik döndük burnu akıyor diye önemsemedim bugün babası ile parkta bir baktım yine oturmuşlar kanamayı durdurmaya çalışıyorlar
Kan tahlili yapıldı şüpheli bir durum çıkmadı ama iyi bir kbb ye götürmek lazım sanırım ? Yaşayan varsa beni bir aydınlatsa