11 aylık kızımın yaptıkları; alkış, bye bye, kız diyince parmak sallıyor, pisi pisi diyince parmaklarını birbirine sürtüyor, gel gel yapıyor, işaret parmağını kullanıyor, ayağın nerde diyince gösteriyor, yarım yamalak öpücük yapıyor. perdenin arkasına geçip beee yapıyor(ce e). yapmadıkları anlamlı kelimesi yok henüz baba mama bilinçli demiyor bir şey. bir de yabancılarla iletişim kurmuyor yabancılara gülümsemiyor ilgilenmiyor. sizce ayına göre gelişimi normal mi? teşekkürler.