Bebegimmmmmmmmm bizde 2,5 ay silikon uç kullandık, bence çok büyük olduğu için ağzına almak istemiyordur. Birde süt hemen gelmediği için o geçen sürede etkiliyordur. Bazı arkadaşlar incelerinin olduğunj söylemiş isterseniz bir onlara bakın. Benim oğlum şu an 4 aylık, göğüs ucum düz diye kullanmıştım bende sonra 2,5 aylıkken kendiliğinden bıraktı önce direkt meme veriyordum 3-4 dk emip ağlıyordu silikon ucu takıp devam ediyordum 2 haftamız böyle geçti ve 2,5 aylıkken tamamen bıraktık. Umarım kısa zamanda sizinkide bırakır rahat edersiniz