Bu durum normalmi ya birinci kızım hergün kaka yapardı ikinci kızım bugün 40 günlük ve kakasını 3 günde bir yapıyor bolbol hava cıkarıyor altdan çıkarırkende ağlıyo doktor kabız değil diyo 10 güne kadar kabız sayılmazmış ama ben rahatsız oluyorum cok mızmı oluyo kaka yapamıyo diye