Benimde kızım 8 aylık 3 günlük oldu daha yeni, ben bu ay içersinde yada öbür ay deldirmeyi düşünüyorum ama kulaklarının arkasını çok kaşıyor acaba zarar verir mi diye korkmuyor değilim. Açıkcası ilerde deldirdiğimizde belki ağlicak, elleyecek diye ben bu aralar deldirmek istiyorum. Evet şu andada ağlıyo ama en azından acısını hatırlamaz, büyüyünce acısını daha çok hatırlar ve daha çok eller gibime geliyo. Ayy eskidekiler ne güzel ip bağlarlardı kulaklara, ne can yakardı nede bişey yapardı. Valla ne varsa eskilerde var.