Merhabalar, kızım 7 aylık, 2 3 ay önce yıkayıp ütüleyip kaldırdığım kıyafetlerine geçen gün baktığımda üzerlerinde sarı lekeler olmuştu sandık lekesi gibi. Bugün de yıkayıp çekmecesine koyduğum kıyafetlerinde aynı lekeleri gördüm. Bazıları yıkayınca geçiyor ama bazıları kalıyor. Kıyafetlerini 20 derecede yarım saatlik programda yıkıyorum çok kirli olmadıkları için. Lekesi varsa önden sabun tozuyla elimde çitileyip lekeyi çıkartıp yıkıyorum. Nerde yanlış yapıyorum acaba yazık oluyor yepyeni kıyafetlere😬