Tgbaondrr Merhaba . Doktorumuz özel aşıları planlarken 6. Aya ilk doz olarak nimenrix planlamış. Ben enabızda şimdi gördüm 6. Ayda 3 aşısı daha varmış. Acaba bu şekilde başka yaptıranlar varmı? Bir problem oldumu. Bebeğime ağır gelir mi diye korktun.
Deletedmom_79 Tgbaondrr hayır nimenrixin bilinen bi yan etkisi yok diğer aşılarda sorunsuz aslında bizde böyle uygulama yaptırdık ancak senin için rahat olacaksa araya 3-4 gün koy
Hilosmiros Bizde yarın nimenrix oluyoruz normalde dün 6.ay aşısı vardı ama yaptırmadım menenjitten 1 hafta sonra yaptıracağım çok ağır olacağını düşünüyorum hepsi birden :(