Benim oğlum evde iyi hoş anlaşıyoruz
İkimiz dışarıdan çok güzel yanı bazen anlaşamıyoruz ama normal çocuk daha
45 aylık Kasım 28 de 4 yaşına girecek inşallah 💙
Ama gel görün ki bizim şöyle bir sorunumuz var
Kalabalık ortamda misafirlikte oğlum gidiyor laf söz dinlemeyen tek başına ne isteğini yapan hırçın saçma sapan davranışlar yapıyor
Örneğin bugün
Eşim amcasıyla yemeğe gittik bir restoranda ama bugünde çok kalabalık
Oğlum başladı saçmalamaya
İşte tabakları alıp kafasına koyyor
Kendi başına geziniyor Kendi başına bişeyler yapıyor ama hep yaramazlık
Yere peçete atmalar
Ayran damladı masaya onu diliyle yalaması bu davranışını İlk defa gördüm sinir oldum sakin oldum elimden geldiğince çok sakin anlattım konuştum her zaman öyle yaparım ama o diliyle masa yalaması beni delirti.
Yinede seslenmedim
Sakın sakın
Ne desem bağırıyor dinlemiyor dışarıda bişey yemiyor
Aşırı derecede saçma sapan hareketler artık korkmaya başladım
Eşim amcası bişeyler soruyor
Cevap vermiyor oyuncak atıyor kimseyi duymuyor
Ama evde yada yanlız çok normal
Sanki çocuğu eve bağlıyoruz aylarca karanlıkta kalıyor birden çıkarsinda yabani yabani davranışlar hırçınlıklar daha önce doktorada gittim
Dikkat eksikliği hiperaktivite baslanci var dediler ilaç erken ama argivt focus verdi doktor.
Sanki argivt focus ictimk daha çok hırçın oluyor enerji mi veriyor ne
Valla şaşırdım kaldım iyice nasıl bir yol izlemem lazım