Meleginannesi88 canım normalde 3000 lerde kese görülmesi gerekir karından değilse bile vajinalden. Ama belki geç döllenme falan mı acaba . Biraz daha bekle ve şuan geç kalmışsın ama hamilelik düşünüyorsan coraspin kullan yani bebek aspirin. Ben daha önce 2 kimyasal gebelik yaşadım insgragmdan bir doktora yazdım hamile kalmak istediğin ay coraspin kullan dedi veya hamile olduğunu öğrenir öğrenmez. Pıhtılaşma yüzünden kimyasal gebelik oluyorsa bunu engelliyormus. Pıhtılaşma yoksa bile bir zararı yokmuş ilacın. Ben kullandım 3. Gebeliğim sağlıklı ilerledi