24 aylık oğlum malesef vurma davranışı sergiliyor. Arkadaşıyla aynı yaştalar. Oyuncak fırlattı çocuğun dudağı kanadı. Gerçekten çok üzülüyorum böyle yapınca kızıyorum, onun anlayacağı şekilde yaptığının yanlış olduğunu söylüyorum ama beni dinlemiyor bile. Bazen bana da vuruyor babasına da vuruyor ama gülerek yapıyor bunları. Kitaplarını atıyor bazen oyuncaklarını. Arkadaşıyla yakın mesafede gülerek oyun oynarlarken yüzüne dokunuyor saçlarını çekiyor hafiften görüyorum müdahele ediyorum hemen. Kumlarla oynarken çocukların yüzüne kum atıyor benden asla korkmuyor yapma dedikçe hala yapıyor. Evde onunla güzelce konuşuyorum dinliyor ama başka zaman tekrar yapıyor. Yani bu 2 yaş sendromundan mı kaynaklanıyor geçici mi, yoksa dürtüsel mi davranıyor? Hiçbir şekilde vurma davranışı sergilemedik, çok üzgünüm.