aslaninannesiiii Oglum 2.5 aylik fakat her aksam saat 6-7 civari aglamaya basliyor sebepsizce me yapsam susmuyor krize girer gibi ve oyle cok gazli bir bebekte degil sebebi ne olablir bunun ya?
zeynepozkar aslaninannesiiii sebebini bilmesem de benim bebeğimde öyleydi ama geçti 3.ayda Kriz saati gelmeden uyutuyordum ben böylece o saati uykuda geçiyordu uyandığında birşeyi olmuyordu
cinarinannesiiii aslaninannesiiii kuzum benim oğlumda o aydayken bu şekildeydi belli saatler de ağlardı susturamazdık atak dönemi oluyor o kendiliğinden geçti seninki de geçer biraz sabret
Kepekekmegi aslaninannesiiii 8. Hafta atağına biraz geç girmiştir muhtemelen benim bebiş de geçen hafta öyleydi saat 6.30 dan 9-10 a kadar sebepsiz ağlıyordu sonra geçti kendi kendine
aslaninannesiiii Tatlican hayir cekmiyor gazdan olmadigini biliyorum degisik sekilde sebepsizce krize giriyor
aslaninannesiiii zeynepozkar off umarim benim ki de 3.ayda biter cok yorucu ve tahammul isteyen bi durummus.erken uyutmak mantikli aslinda ama erkende uyumuyor kolay kolay 😔
aslaninannesiiii Kepekekmegi aa gec mi girdi ki dediginiz gibi bir ara yine yapmisti kesilmisti bu durum simdi yine basladi
A1shann aslaninannesiiii benim kızımda 2 aylıkken her gün aynı saatlerde ağlardı.kriz haftasındadır geçiyor merak etmeyin
Kepekekmegi aslaninannesiiii bu atak haftaları tam haftası haftasına olmuyormuş bebeğin gelişimine göre değişiklik gösterebiliyormuş yani erken veya birkaç hafta geç olabilirmiş benim oğlum da 2 ay 15 günlük 1 hafta öncesine kadar baya zorlamıştı çok şükür atlattık yaklaşık 2 hafta sürmüştü bizim gazlar başladığından beri bu şekildeyse kolik olabilir fakat ara ara oluyorsa ataltandır
Cnszmr aslaninannesiiii gazdan oluyor canım benim bebeğimde öyleydi ve gece10 11 susmuyordu 4 ayından sonra geciyor
aslaninannesiiii Kepekekmegi oyle cok gazli bir bebek oldugunu dusunmuyorum ya hele kolik oldgunu hic dusunmuyorum dediginiz gibi gec girilebilyorsa atak haftasi olabilir o zaman ne kadar zormus 🙄😔
Kepekekmegi aslaninannesiiii benim bebeğim de öyle çok gazlı değildi herkes gazdandır deyip duruyordu 2 hafta sonra geçmişti inşallah sizinki daha erken geçer suyu seviyorsa akşamları banyo yaptırın belki iyi gelir bir nebze de olsa sakinleştiriyordu bizi bir de tvden şarkı açıp bebeğimi omzuma yatırıyordum ileri geri hafif aşağı yukarı sallanarak yürüyordum sessizce de şarkıya eşlik ettiğimde sakinleşiyordu
joyfulmom aslaninannesiiii kızım bunu 1 aylıkken yapmıştı gaz değil kolik bebekte değildi akşam 5-6 olduğunda başlardı saatlerce ağlardı koridorda koşar adımlarla kucağımızda git gel yaparak uyuturduk biraz zorlu bir süreçti bizim için doktorumuz da bazı çocuklarda olabilir demişti. Bir ay kadar sürdü bu durum ve sonra geçti
NerimanUras aslaninannesiiii benim bebeğimde böyleydi. Eşim saat 7 de işten geliyor tam o saatlerde başlıyordu ağlamaya. Susturabilene aşk olsun. Artık eşim kendinde suç buluyordu. Çocuklarda cadı saati gibi bir şey oluyormuş. Bu saatlerde ağlama krizine girebiliyormuş. Bende bi forumda okumuştum sanki yada bi yerde denk geldi. Ama sonra bi anda geçti. Tam olarak ne zaman geçtiğini hatırlamıyorum ama sorunlarımızın büyük bir çoğunluğu 3 aylık olduğunda bitti.
aslaninannesiiii NerimanUras hakikaten adi gibi tam cadi saati ya inss bnmde ki 3.ayinda son buulr son 15 gun iple cekiyorum resmen