24 aylık oğlum bazen söz dinler peşimden gelir bazen de hiç dinlemez kafasına estiği yere gider. Bu yüzden dışarı çıkmalarımız çok yorucu oluyor. Hele avm de, yemek yemeye otursak kalkmak gezmek istiyor alıp başını gidiyor sırayla yemek yiyoruz. Bunları tek ben mi yaşıyorum.. lütfen yalnız olmadığımı söyleyin.