Emine52 ben de araştırıyorum canım. büyüyen beşik almıştık çok kullanılmadı karyola kısmını kullanmak istedik büyüyünce ama sağlam değilmiş. Oda yapmadım alırsam ilerde genç odası alayım sağlam bisey olsun upuzun bir süre kullanılsın diye düşünüyorum. Benim de küçükken genç odası takımım vardı evleninceye kadar kullandım açıkçası.