[silindi] Tokum az önce dünyanın yemeğini yedim tatli yedim içecek içtim ama halla ne yesem diyorum ya bu ne böyle yesem kusacam ama yemek istiyorum
[silindi] Beyninizikullanmakucretsizdir evet yaaaa sıkıntı geliyor böyle bana tokum ama bişi yemiyorum diye tedirgin oluyorum
Azraada58 Tomris-Hatun sayın hocam bende de aksine bişe yeme istegi gidiyor nedendir acaba tesekkür ederim şimdiden hahahahaha
Beyninizikullanmakucretsizdir [silindi] bende insülin direnci var da yedikten sonra aç olmasam bile vücudum istiyor o yüzden sordum. Rabb’im kimseye vermesin çok kötü bir şey 😕
Betulyilmazzz [silindi] diye diye kilolarım iyice kalıcı oldu benim 😂 sağlıklı emzirme seçeneğine yöneldim 🥲 dur kiz bu gidişle diyete sokcam ben seni djsjdjsjd
[silindi] Betulyilmazzz ahahhahah olurrr ama bebeğim alerjik o yiyemiyor ama benden alışık o yüzden bende iki kat yiyioömm🤣🤣