Bebişim 40 günlük oldu bu zamana kadar mama+meme şeklinde ilerliyordum. Emzirip arkasından 50 60 ml mama veriyordum. doktora kalça kontrolünr gittiğimizde kilo alımının çok üstten gittiğini mamayı kesmem gerektiğini söyledi 2 gündür sadece geceleri mama veriyorum. Sütüm ne kadar geliyor, yetiyor mu bebeğim doyuyor mu bilemiyorum. Bebeğimin doydugunun nasıl anlayabilirim? İnternette cisli bez, emzirdikten sonra hafif kusmalar vs diye yazıyordu. Ama kızım mama içerken daha çok çisli bez cikiyordu şimdi çişini yapıyor ama mamadaki kadar fszla degil.
Kafamda milyon tane deli soru var ne yapicagimi şaşırmış durumdayım yardımcı olur musunuz 🥲🤲