Astral Kızlar son günlerde akşamları şimşek çakıp duruyor ama yağmur falan yok sürekli ışık yanıp sönüyor şimdiye kadar hiç şahit olmadım böyle bişeye bilimsel açıklaması nedir bilen var mı? Sizde görüyor musunuz?
Astral Atlasligunler onu düşündüm ama istanbul geneli yağmurlu da göstermiyor ki öyle olsa daha önceden de şahit olurdum
karamuratbenim Astral Arnavutköydeyim gök gürleyip yağmur yağıyordu 10 dakika önce hala devam ediyor ama azaldı. Bugün ikindiden sonra hep yağmurluydu
Asyabuse Astral canım hava durumları yanlış çünkü 😂😂 Şuan arnavuköyde resmen sel oldu yavaş yavaş geliyor içeri doğru. Bugün kırklarelinde de sel oldu 2 kişi vefat etti 6 kişi kayıp orda da göstermiyordu. Maalesef eskisi gibi değil meteoroloji. Sosyal medyadan Hava forumu takip etmenizi tavsiye ederim saat veriyor resmen
Astral Asyabuse iyi bari ya yeter ki ardından yağmur yağsın yağmayınca sıkıntı işte 😄teşekkürler bakayım o dediğiniz yere
CmreKSidar Astral ben Muğla da yaşıyorum kendimi bildim bileli böyle şimşekler Çakar instada da çok görüyorum ilk defa gören çok şaşırdım ilk defa görmenize.
Asyabuse Divayorgun ben anlamıyorum zaten eskiden teknoloji bu kadar gelişmiş değilken bile meteoroloji birebir tutardı şimdi yağmurlu diyor güneş açıyor rüzgarlı diyor yağmur yağıyor tutturamıyorlar 😂
RedFlower_ Astral Şimşek,bir bulut kümesi aşırı miktarda veya elektrik yüklü yüklediğin de meydana gelen gözle görülür elektrik boşalmasidir. Rabbim hayırlısını versin inşallah Bol enerji yüklemesi de bir çok doğal afetler demektir.
2prnses1prens RedFlower_ evet geçen bende merak edip araştırdım biraz deprem habercisi olabilrmiş tabi bu bi varsayım
Demircan61 Astral bende emirgan tarafında oturuyorum ama dünde böyle oldu yağmur yağmadı uyuyamadim sabaha kadar deprem falan geldi aklıma düşüncelere daldım yine