mzd bizimki de uyumuyordu Herşeyi denedim saat başı uyanmaları vardı Sıcağı sevmiyormuş bütün camlar açık uyuyoruz 15 gündür uyuyor sadece zıbınla yatırıyorum sayfa ismi bilmiyorum da ben bebek uyku saatleri yazıyorum bütün çıkanlara bakıyorum bazı sayfalarda ay ay yazmışlar şu ay da şu kadar uyuyor diye bazen burada blogda bile denk geliyorum bunları takip ediyorum , siz de herşeyi deneyin vardır bir sıkıntısı illaki