Esra3320 Bebeğim 2 gün sonra 4 aylık olacak. İlk iki ay kilo alımı iyiydi. Ama sonrasında 500 gr aldı son ayda 200 gr almış sadece . Ne yapacağımı bilemiyorum artık.
Sulefurkan Esra3320 bizimde aynı 3. Ayında 500 gr tek almış şu an üç ay on günlük pek bir değişiklik yok emiyor ama çok sık değil üç 4 saatte 1 öncesinde emerse çok huzursuz oluyor dördüncü ayda ne kadar almış olur bilemiyorum
fadjobe87 Esra3320 merhaba çocuğunuz kolik mi? Kakası uykusu nasıl? Gündüz meme almaması meme reddi. Hem meme reddi var hem kilo almıyor. Besin alerjisi olabilir. Takip edin
Esra3320 Anayimbenana-02 anne sütü alıyor. Uyanıkken emmediği için sağıp veriyorum bazen.Mama başlama konusunda çok kararsızım
Anayimbenana-02 Esra3320 mama ile besliyorum ben düşün mama yediği halde kilo almıyo . Keşke anne sütünden mahrum etmeseydim kzıımı diye cok pişmanım . Anne sütü yaramadı mama ver dediler mama verdik memeyi reddetti . :)
Esra3320 fadjobe87 evet kolik bi bebekti 3. Ayla birlikte azaldı. Kakası mukuslu süt alerjisiniden şüphelendiler diyet yaptım değişiklik olmadı. Meme reddi 2 aydır var Malesef uykulu halde emiyor sadece.