Ndrg-12 bizde de bir hafta oldu başlayalı yanımdan ayrılmıyor . Oyun odası gibi bir şey var oraya kadar gidiyor oynuyor anne sen bana pencereden bak diye diye götürüyor ama kapının önünde beklediğim an hemen yanıma kaçıyor , konuşuyorum ama zor gibi olacak 😞 kendisi de diyor ben alışınca sen artık gelmeyeceksin dimi gibisinden , pazartesi artık babası bırakacak cünkü diğer türlü hiç yanaşmıyor 🥹 umarım doğru karardır 😭 üç yaş 5 aylık