Hlaldk sana şöyle anlatayım canım 3gün çok ataşlendi doktora götürdüm 3gün boyunca hastanede ateşini düşürdüler doktor boğaz enfeksiyonu olmuş dedi antibiyotik 2güne etki eder dedi dediği gibide ateşi geçti bir gün iyi oldu eteş felan kalmadı ertesi gün öksürük burun akıntısı başladı akşamınada yüzünde kızarıklık oldu öbür günde yüz ve vücudunda oldu şimdi ise yok denilecek kadar. Bu ara çok terlerdi isilik mi kızamık mı anlayamadım