Deletedmom_106 Sinemeyra aptamilden sonra denedik onda gaz yaptı kabızlığı devam etti kızıma hipp iyi gelmişti tabi bebekten bebeğe değişir
Eailesi4 Sinemeyra ben sma optipro dan memnun kaldım çevremde de çok tercih eden oldu onlarda memnun kaldı
Sinemeyra Eailesi4 optipro ve aptamil gaz yaptı kabız yaptı sma comfort iyi geldi bugün evolvia gördüm 1 kilosu 300 tl daha uygun geldi ben comfortu eczaneden 320 tl alıyom
Eailesi4 Sinemeyra eczaneler hep daha pahalı oluyor ben ya e bebek yada İnternet alıyordum her bebek farklı işte comfort bize iyi gelmemişti