Merhaba bizim de kalça çıkıklığı yok ama sağ kalçası yerine tam oturmamış dendi.Çift bez kullanın dediler.2 haftadır yapıyorum 15 gün sonra kontrole gideceğiz .Doktor bize çift bez basit bir uygulama değil düzelir dedi.Umarım düzelir bizim de sizin de .