Anladığım kadarıyla bebeğiniz Prematüre benim kızım da erken doğdu her bebek zor ama prematüreler çok daha zor ama çok daha güzel her ay Biraz daha toparlıyorlar kendini Bundan emin olun siz ne kadar az stres yaparsanız bebeğiniz o kadar iyi gelişir benim kızım 6 ayda ve 9 ayda çok güzel gelişmeler göstermişti Ben de çok kafama takıyordum Instagram’da bir sayfada yaptığım Yorumun altına bir annemiz yazmıştı ki 10 ayda gayet güzel toparlıyorlar nörolojik Bir sıkıntısı yoksa diye gerçekten öyle Haftaya bugün doğum günü çok şükür doğduğu zamandaki bebekleri yakaladı diyebilirim sadece yürümüyor Bu da ben de normal şu anda
Ben her gün egzersiz yaptırıyordum kollarını bacaklarını hareket ettiriyordum her gün duş aldırıyordum ve ilk 6 ay her gün Hakiki zeytinyağı ile vücuduna masaj yaptım uykusuna da faydası oluyor rahatlattığı için