zeydinannesiiii Merhaba hanımlar, anne olalı henüz 4 gün oldu. Sezeryan ile doğum yaptım gazımı çıkardım ama büyük tuvaletimi yapamadım. Karnım taş gibi buda çok agrı yapıyor, benim gibi olan varsa neler yaptınız acaba ne iyi geldi ?
bal_cocuk zeydinannesiiii merhaba hastanede büyük yapmadan taburcu etmiyorlar normalde. Hastanede yaptımız mı ?
zeydinannesiiii bal_cocuk hastanede gaz çıkardığın zaman taburcu ediyorlar, gazım çıktı ama büyük tuvaletimi yapamadım malesef
zeydinannesiiii terazikadini kayısı, kayısı suyu kayısı hoşafı normal hoşaf çorba o kadar çok ley denedim ki 🥺 malesef olmadı
bal_cocuk zeydinannesiiii aaaa ben de sezeryan oldum ama gazdan sonra büyük icinde bekledik hatta gelmeyince lagman yapıldı bana
terazikadini zeydinannesiiii yaparsınız kasmayın kendinizi bende 3.gün yapmıştım ama ne gazım ne büyük tuvaletimi yapamadım 2 gün gaz sancısı çektim çok sürekli ağrı kesici iğne yaptılar o bile fayda etmemişti 3.gün gece büyük tuvaletimi yapmıştım hastane püre getirmişti yemek olarak hep püreydi tatsız tuzsuzdu onlar sayesinde de yaptığımı düşünüyorum öneri olsun sizede geçmiş olsun
zeydinannesiiii terazikadini bana hastanede gazın çıkana kadar hiiç birşey yemek içmek yok dediler ve yemediğim içinde sütüm gelmedi tuvaletimi de yapamadım ya çok zor
terazikadini zeydinannesiiii hastaneye göre değişiyor sanırım bana dememişlerdi böyle birşey sadece hatta canım çok tavuk döner çekmişti az olmak şartıyla yiyebilirsin demişlerdi nefsimi köreltecek kadar yemiştim sonra tabi kesin o yüzden gazım çıkmıyor diye triplere girmiştim 😂😂
zeydinannesiiii terazikadini evet gerçekten hastaneden hastaneye göre değişiyor, yaaa işte yapıyoruz sonra pişman oluyoruz😂
zeydinannesiiii bal_cocuk ben lağmanı sordum, röntgen cekinmeden yapılmaz dediler. Yapmadılar, gaz cıkardım öyle cıktım ama tuvaleti yapamamıştım
bal_cocuk zeydinannesiiii ay öyle şey mi olur ya. Dogum öncesinde aşırı açtım var ya doktora bir bardak su için yalvardım. Sezeryan bile ölürsem susuz gitcem nolur bi bardak su dedim ama kimse vermedi tabi😂 sonrasında ama hasta yemegi geldi.
zeydinannesiiii bal_cocuk anne olmak çok zormuş ama onun bi gülüşüne değer aç kalmak, susuz kalmak acı çekmek 🤭😍
bal_cocuk zeydinannesiiii acıda cekmeyelim açta kalmayalım. Hep güzel günler görüp güzel anılae yaşayalım bebeğimizle ❤️