Mhrnsa Bebeğim 32 gunluk sadece anne sütü alıyor toplamda 1 kilo almış hemşire yetersiz daha fazla alması lazımdı. Bebeği 1 buçuk 2 saatte uyandır emzir dedi. Ben geceleri alarm kuruyorum ama genelde bebeğim kendi uyanıyor. Kaynanamda çok ısrar etti geldi hastaneye mama almışti şimdi hemşire yetersiz diyince tutturdu mama yapcam ben diye. Ya sizce 1 kilo gayet iyi değil mi kadını ikna edemiyorum bişey dicek olsam oturup ağlıyor 🤦🏻♀️
Deletedmom277 Mhrnsa şaka mı ya. Ayda 1 kilo almış bebeğe hangi hemşire az diyor. Ve ayrıca Allah aşkına neden sağlık ocağında ki hemşireleri takıyorsunuz. Çocuk doktoruna gidin. Ayda 1 kilo almış az diyor la havle ya. Sen kayınvalideni ikna etmek zorunda değilsin ki. Bebek senin bebeğin ne yiyeceği içeceği senin sorumluluğunda.
NurR Mhrnsa emdikçe sütünüz gelecek zaten mamaya başlamayın hemen emme süresini arttırın sadece yeterli olacaktır
Mhrnsa Deletedmom277 ben takmıyorum canım. Kayınvalidem doğduğu günden beri bebeğime mama vermeye bahane arıyor araştırma Hastanesi'nde mama verme dedi doktor onu takmadı kafasına sağlık ocağındaki hemsire yetersiz dedi yemesi lazım yanakları indi diyor ama aynı çocuk vermicem yeterli çocuğu obez yapcan diyorum oturdu şu an ağlıyor ben çocuğumun iyiliğini istiyorum diye 🤦🏻♀️
Mhrnsa NurR kuzu mama istemiyorum zaten yegenlerimden biliyorum yeğenim mamaya alisti ablamı emmeyi bıraktı ama bu Kaynanalar durmuyor bişey diyincede küfür etmişsin gibi entegre ediyor
Daisyy Mhrnsa gayet yeterli kilo almış bence mama vermeyin boşuna internetten okutun kaç kg alması gerektiğini hatta bi çocuk doktoruna görünün. Gerçi bebek senin karar senin onu ikna etmek zorunda değilsin ama neyse
Mhrnsa Daisyy hastaneye gittik doktor iyi mama verme sakin dedi ama gelde kaynanama şöyle şu an ağlıyor ben çocuğumun iyiliğini düşünüyorum diye sanki küfür ettim vermicem dedim sadece 🤦🏻♀️
AygulSina Mhrnsa 32 gunluk bebegin ver 1 kilo almis bu super bi kilo neresi azmış bunu ben o hemşirenin diplomasindan suphe ederim benim oglum 500gr falandi 1 ayda dogduktan sonra dr gayet iyi kilosu vs demisti
04112019 Mhrnsa eşine söyle anne çocuğumun mama içmesini istemiyorum desin yada sen mamanın içinde o var bu var bişeyler uydur
Mhrnsa 04112019 emmeyi bırakır dedim kalitesiz zaten diyor aynı evde yaşamıyoruz ama ya görüntülü arar ya da çocuğumu özledim diye her fırsatta gelir gelsin ama ne bu mama ısrarı anlamadım
Usya34 Mhrnsa Ağlarsa ağlasın bırak ya bunları memnun edicez diye herşeyi kabul etmememiz lazım. Ayda 1 kg almış gayet iyi. Bir ayda gram alması yeterli diye biliyorum maşallah 1 kilo almış yani. 🧿
Emine2108 Mhrnsa nedir bu mama merakı sütü olan bir kadına anlamıyorum ayda 500 gr alıyor ise sütün yeterli çocuğun açlıktan ağlıyor mu takibini en iyi sen bilirsin
Rhk01 Mhrnsa işgüzar kaynanaya neymiş ayrı çocuğumudüşünüyorum derken o senin bebeğin çok meraklıysa bi tane daha doğursun terbiyesiz ukala sakın mama verme mamayla midesini doldurursun bidaha emmez sütün de azalır vücut ne kadar emersen o kadar üretecek şekilde çalışır
nzbr Mhrnsa ahahahah şaka gibi ben annesiyim ama iyiliğini istemiyorum diyin bari allah akıl fikir versin
Asafeymeninannesi Mhrnsa 32 günde 1 kilo alması gayet iyi. Hemşireyi takmayın. Çocuk doktoruna gitmeniz en makbülü. Sütünüz yetiyor, mama içirilmesine müsaade etmeyin. Anne sütü en büyük nimet Allah analı,babalı büyütsün inşaAllah 🙏💙
Mhrnsa Asafeymeninannesi çok haklısın canım Rabbim herkese nasip etsin ben artık bebeğimle aramdaji bağı bozmak istiyor diye düşünüyorum
MinikCilek Mhrnsa tabiki iyi dur bakalım bi iki ay geçsin bu kdınlar neden böyle yapıyo ya sanki kendiler bu yoldan geçmemişler
pozitifanne O hemşire gerçekten hemşire değil bence diplomayı nerden almış? Yada akıl sıfır. Bilmeyen yoktur herhalde doğalı bir ay olmuş 1 kilo almış çok çok iyi sütün var maşallah kayınvaliden de karışmasın sana ağlarsa ağlasın senin bebeğinden değerli değil ya. Valla sinirlerim bozuldu hemşireye kafası güzel galiba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mhrnsa pozitifanne bende anlam veremedim ki kaynanam her fırsatta bana yetersiz muamelesi yapıyorken hemşirenin öyle demesi çok sinirlerimi bozdu
04112019 Mhrnsa verdim de atlat madem beraber yaşamıyorsunuz mamaya alıştırma benim sütüm yetersiz mecburen veriyorum ama elimde olsa asla vermezdim
Zeynebsmom Mhrnsa belki psikopatça gelicek ama kıskanıyor net yani ya bebeğini annesinden yani senden kıskanıyor ya bilemiyorum eski günlerini özlüyor bebek sahibi olduğu zamanları hiç fesat düşünmüyorum aynen böyle valla karışmasınlar herşeye ben kimseye müsade etmiyorum bırak ağlasın çokta önemli herkes zamanında yaşamış herşeyi öyle yada böyle şimdi sıra senin bebeğini büyütme sıran boşver kilosu da çok iyi ayrıca maşallah
Ftmilay Mhrnsa ya kalitesiz ne demek? Ben de alerji diyetindeyim bana da hemşire dedi kalitesi düşer diye. Takviye alıyorum ama almasam da süt aynı süt zengin fakir aynı süt olmazdı o zaman 😁
pozitifanne Kayınvaliden ve hemşire yüzünden bebeğine yazık etme sakın mama verdirme gerekirse kalbi kırılsın senin bebeğini emzirmen daha önemli gerekirse eşine söyle
Mhrnsa pozitifanne şu an ağlıyor istemiyorum dedim diye zaten kilolu bebek saglikli bebektir diye bişey yok bence. Tabiki mamaya karşı değilim gereksiz kullanımına karşıyım
Sedayvaz35 Mhrnsa cnm sakın mamaya baslama 1 kilo cok cok güzel.. gerekirse kaynanana tepkini koy.. benim kizimda kolikti sürekli aglardi banada sütün az mama ver dediler ama ben takmadim bile kulaklarimi tikadim bol bol emzir sen sütüne inan kilosuda harika
Asafeymeninannesi Mhrnsa Amin inşaAllah 🙏 Lütfen öyle düşünmeyin. Belkide hemşirenin sözüyle hareket edip aç kalmasın düşüncesiyle hareket etmiştir. Lohusa sürecindesiniz. Bu tür düşüncelere kapılıp kendinizi üzmeyin ☺️