Ecenur0 Kızlar oğlum hiç durmuyor örümceğe koyuyorum öyle WC gidebiliyorum örümcek hiç istemiyordum karşıydım ama yapabilecek bişeyim yok bi yürüse rahatlıcam 10 aylığız örümceği bile komşum verdi almadım yani öyle istemiyordum 🤦♀️
menek16 Ecenur0 ben mama sandalyesini lavabonun önüne çeker ona koyardım sadece yürüme arkadası kullandık yürüyünce de kapı da onu terketmişsiniz gibi aglıyor içeri alayım desem en son çamaşır makinesine girmeye çalıştı😅 yani yürüyünce tabi işler bi tık daha kolay ama onunda sıkıntıları oluyo😬
seizetheday Ecenur0 yürüse de rahatlamıyorsunuz onu düşünmeyin de bu kadar olması ayrılma kaygısı dedikleri şey Allah yardımcınız olsun çok ağlatmamaya çalışın geçiyor