papatyam-34 O kepçelerden biri de benim. Doğduktan sonra yavaş yavaş kepçeleşmeye başlamışım. Ailede olduğu için sanırım annem erkenden önlemini alıp kepçe kulaklığı kullanmaya ve sağ ve sol yatırmaya alıştırmış uzun bir süre. Halbuki eski fotoğraflarıma baktıkça o kepçelik çok tatlı geliyor bana hala. Bir kepçelik yok bende şuan. Kızımınkiler de abimin kulaklarına benziyor çok küçük ve kafasına yakın. Genlerin nereden geleceğini seçemiyoruz. Dert etmeyin, bundan beş sene sonra nelerle dalga geçileceğini bilemeyiz ☺️