üç gün önce balkonda otururken ayak bileklerimde kaşıntı hissettim baya kaşıdım üç dört yerden sivri ısırmış gibiydi ben kaşıdıkça orası kan çanağına döndü yaraya dönüştü dünde bi baktım kollarımda bacaklarımda ve ellerimin içinde bir sürü sivilceler çıktı kaşınıyo cildiye doktoru görür görmez seni böcek sinek tarzı bişey ısırmış alerjik reaksiyon göstermiş dedi başına gelen varmı kızlar prednol iğne vurdu dün bi tane alerji hapı yazdı ve krem yazdı ama dünden bugüne bi gerileme yok hala duruyo sivilceler 😩😩 bu arada iki gündür boğazlarımda şiş
