ikibebiss Arkadaşlar chicco minimoo 2 lila kabin boy bebek arabası kızım pandemiye denk geldiği için aşırı az kullanıldı. Şuan oğlum olduğundan satıp başka almak istiyorum. Dolap hesabım:ikibebis22 gardırop:ikibebisss
ikibebiss AslaninAslanAnnesi20_02 tabi çekip koyarım ama şuan çocuk ayağımda internetteki kapalı halini atıyım evdekinide çekerim
ikibebiss AslaninAslanAnnesi20_02 bu şekilde çantasıda mevcut kullanmadı ve yağmurluğu var oda kullanılmadı. Bebek arabası da 2 elin 10 parmağını geçmez
AslaninAslanAnnesi20_02 Tek düşündüren benim bebeğimde erkek rengi lila olmasi. Renge çok takılmam pembe oyuncakları dahi var ama bebek arabası olunca acaba dedim. Eşimle konuşayım gelince.
ikibebiss AslaninAslanAnnesi20_02 bende renginden dolayı bunu satıp başka almak istiyorum ama eşimde tam tersi bu kalitede araba bulamayız rengin ne önemi var siyahları da çok fazla diyor 🤣