babyandmoms Ky06 hemen hemen hepsi aynı işlemi görüyor ben bebedor kullanıyorum ama hepsi aynı önemli olan yedek aldıgınız uçlar yumuşak olmalı
Fadimenur0468 Ky06 otribebe canim guzel yani bebekler icin ben onu kullaniuorum bebeğime tek sikinti bazen nefesim yetmiyor 🙄
Fadimenur0468 Ky06 otribebe canim guzel yani bebekler icin ben onu kullaniuorum bebeğime tek sikinti bazen nefesim yetmiyor 🙄
Papatyam1703 Ky06 bende tam böyle bir başlık açacaktım teşekkür ederim orti bebe, bruno ve baby plus var tr enyolda indirimde hangisini alsam diye tereddüt ediyorum
Aylasrsn Ky06 yok ismi oyle geciyo kendi agiz yolunla cekiyosun. Internete yazin hemen cikar zaten. E bebektede var