Emir29 Kızlar selam derin dondurucu alacağım ama tavsiye edeceğiniz bi model var mi ve statik önerir misiniz çok buzlanma yapıyor mu yoksa neofrost mu
Sibtug Emir29 valla ben altus aldım hiç dikkat etmemişim statik aldım fakat daha buzlanma yaşamadım 2 aydır kullanıyprum uzun vadede nolur bilmem
Eslemsi_04 Emir29 beko nun 8 cekmeceli olan modelini kullanıyorum bence her eve lazım bi buzluk ben memnunum öneririm
Emir29 6 Ay ya da 1 senede temizleyin diyorlar bir de kapağını çok açık birakmamak lazimmis kafam karışti o yüzden karlanir diye