nuurrtrkmn ben de 35+5 de doğurdum ama hiç prematüre hesabı yapmadan devam ediyoruz. Ayrıca prematüre hesap yapacaksak 2 aylık olduğunda 1 aylık sayıyoruz ama 2 aylık aşılar yapıyor bu konuda benim kafam karışık😂 ama benim oğlum şuan çok şükür kendi ayının kilosunu yakalamıştı o yüzden ne doktor ne de biz o hesabı yapmadık