Haribo42 Kızlar çocuğum emmeyi bilmediği için meme yaralarım sürekli yenileniyor.. :( Yıkama gerektirmeyen bir krem önerir misiniz
Alya_ozzy Haribo42 merhaba Ben 3 farkli Krem kullandim. Lansinoh yikanmasi gerkemiyor ama bana iyi gelmedi. Garmatsan kullandim o da iyi gelmedi. Fito Krem onerdi saglik ocagi 1 Günde gogus uclarim cok iyi Noktaya geldi. Yikanmasi gerekiyor bu arada. Bir de o durum bende resmen travma yarattı. Philips avent silikon göğüs ucu aldım. Hala kullanıyorum bebeğimde bende çok rahat ettik. Tavsiye ederim. Çok geçmiş olsun. Sevgiler
NurR Haribo42 lanolin gold ama tek göğüs emzirin biri iyileşene kadar sağıp verin onu sonra diğerine geçin böylece daha hızlı iyileşir hem de bebeğiniz emmeyi bırakmaz
MinikCilek Haribo42 senin gibi o kadar zor durumdaydımki önceden de üyeydim buraya sormuştum bende herşeyi kullandım lansinoh bilmem ne burda bana fito krem önerdiler gayet iyi ve ben gümüş kapak kullanıyodum cok. İyi geldi bana cok geçmiş olsunhemen geçer insallah
Kumrununtanesi DamlaDeniz Çok memnundum o kremden bir kez kullandım.Şükürler olsun iyi ki almışım 60-70 arası birşeydi hemen geçti.
Haribo42 Alya_ozzy gogus ucunu bn 1 aydan fazla kullandim ucu yoktu diye. Pompa yapa yapa cikti ve biraktim cunku birakinca sutum cogaldi cok sukur.. yikanmasi gerekn bisey alamam gogus ucum icine gomuluyo yani duzgun yikayamam:((
Emirin_Annesi02 Alya_ozzy ben de kullandım silikon göğüs ucu. Kullanmadan önce göğüs ucu yara oldu kanadı, süte kan karıştı resmen. Çocuğumu emziremedim. lansinoh merhem kullandım onun için. Onu direkt sürdüm bazen, bazen de göğüs pedine çokça sıkıp üzerinde beklettim. 2 günde geçti. Sonra silikon kullandım .Bebeklerde gaz yapıyormuş ama bizim için çok konforluydu gerçekten. Bu arada belki çok da önemli değil diyebilirsiniz ama göğüs daha az deforme oluyor sanki.
Mercansmom Haribo42 bu arada fito.krem ve travazol ünde temizlenmesi gerekiyor ama nemli temiz bir bezle silsen yeter. Doktorum bana yıkamana gerek yok sil yeterli demişti
Asafeymeninannesi Haribo42 Kullanmış olduğum kremin ismi Lanolindi evet. Sağında solunda farklı bir kelime yoktu 😌 Şifa gibi gelmişti. Elimde olanı arkadaşa vermiştim. Yoksa foto çeker atardım
Haribo42 Asafeymeninannesi bikac kisibdaha yazmis o kremi bugun gidip alicam allah razi olsn ins tadida berbat degildir :( oglum cok takintili sinir yapip tutmuyo memeyi begenmeyince lansinoh kullandim onu surersem asla tutturamiyodm savasla yabi
Asafeymeninannesi Haribo42 Merak edip onunda tadına bakmıştım, güzeldi 🙄☺️☺️ Sizi çok iyi anlıyorum. Oğlum ilk 1 ay boyunca hiç emmedi. Sağıp sağıp veriyordum 😑 baya baya sıkıntılı süreçler Allah kolaylık versin inşaAllah 🙏💙
Dilocan33 Haribo42 mecit efendinin saf lanolin kremi var ben cok memnun kaldim yikamaya gerek kalmadan emzirebilirsiniz.
Minnosannis Kızlar ayva çekirdeğini suda bekletin jel olunca göğsünüze sürün harika bişe yaaa ben rahatlığımı ona borçluyum süper süper 👍