AdenAksununAnnesi 4 ay sonra kızım 1 yaşına giricek konsept olarak fikirleriniz nedir ne yaptırabilirim
Twin_mom AdenAksununAnnesi bende durayım burda. Benimkilerde 4 ay sonra yaşlarına girecek şimdiden düşünüyorum. Çizgi film karakteri vs istemiyorum ben
Zuleyhadere AdenAksununAnnesi bende bekleyeyim 1 ay sonra giricez bizde ben düz aiyah beyaz siye düşündüm ama partiden diye bir sayfa var orayada bakın farklı fikirler
Lolik AdenAksununAnnesi cumartesi doğum günü 🥹 Pinterest tarzı süslemer yapıcam pastasını da sipariş verdim dümdüz olucak şekilde onunda süslemelerini ben yapıcam yine Pinterest tarzı
Momytpc  ben bu tarz yapmıştım belki fikir olur ☺️🥰
Momytpc src=“https://mutluresim.com/images/2023/09/05/nmdLtm.md.jpg” alt=“nmdLtm.md.jpg” border=“0”></a> <a src=“https://mutluresim.com/images/2023/09/05/nmdliX.md.jpg” alt=“nmdliX.md.jpg” border=“0”></a>](https://)
Birberenannesi AdenAksununAnnesi ben kelebek konsepti yapmıştım. Balonları da pembe mor aldım. Aralara da şeffaf balon içine gold konfeti koydum. Kelebekler de gold. Kızıma da pembe arkasında kelebek kanadı olan bi elbise aldım trendyoldan. Pastası da kelebekliydi çok güzel olmuştu.
AdenAksununAnnesi Benim kızım kukuliye bayılıyo kukuli yapsam erkek konsepti gibi duruyo kelebek güzel fikirmiş başka fikirleriniz varmı