Benim kizim 9.5 aylik gunde toplam 400 cc flaan mama iciyo oda genelde gece veriyorum.
Gun icinde kahvalti olarak:
ari mama (2 olcek)
3 adet hunnap bebek biskuvi
1 su bardagi su bunlari pisiriyorum icine bigun peynir yumurta saiirsi bigun zeytin ezmesi yumurta sarisi koyuyorum organik pekmez 1 tatli kasigi. O sekilde cok seviyor.
Oglen:
Kizim sadece sebze corbasi iciyo cok puturlu olmicak malesef boyle bi sıkòntimiz var. Her turlu sebze corbasini yiyor. 1 corba kasesi veriyorum.
Aksam ustu 4 gibi: meyve puresi
Saat 6 gibi:yogurt
Ben bu sekilde besliyorum. Meyve puresinde skıntı yasiyorum sevmiyor. Istahsiz bir bebek o yuzden zor oluyo hersey benim icin