gizzemj Bebeğim 1 yaş 2 aylık.Hiçbirşey yemek istemiyor iştahsız. Önceden hiç böyle değildi ne yapabilirim?
smy22 gizzemj önceden yiyip şimdi yemiyosa dişlerden dolayı olabilir bizdede dönem dönem iştahsızlık olduğunda hep yeni diş çıkıyodu
Aslananne1 gizzemj o dönemde oluyor geçici bi süreç geçiyor benimde oğlum öyleydi o ayda sonra kendiliğinden geçti 1 yas atagi sanirim😑