melike567 Arkadaşlar esim egoya başlayacak daha rahat diyor daha cok zaman geçiririz artik diyor duzenleri nasil çalışma saatleri izinleri hakkında bilgi verin ben zordur diyorum ama pek de bi bilgim yok
Elaninannesiiii melike567 Dayım yıllardır ego da canım maaşı da çok güzel vardiyalılar izinleri şu bu aynı zamanda ikramiyeleri falan oluyo sürekli gayet memnun yani
Mmeelliikkeee melike567 yerel bişi sanırım il yada belediye başharfleri gibi mi açılımı vardır yada firma adı mı bende arkadaş gibi düşünmüştüm .. açılımı varsa öyle yazsanız daha iyi sanırım pek anlaşılmıyor
Melike-emirasaf melike567 canım i iş hakkında pek bilgi sahibi değilim eşime de sordum oda bilmiyormus
melike567 Elaninannesiiii suan calistigi işi cok yorucu hoc beraber vakit geciremiyoruz istrr istemez tartışma cikiyor inşallah bu işi daha rahat olur da bizda rahat rahat vakit geçiririz